Server Change Log

<< Newer | START | Previous >>

1# [01/05/2021]: START - UPDATE v3.4 - NOWA Profesja
ADD
* NOWA PROFESJA - HIT
- Hit | HP: 150 / KI: 160 | Glove / Ki Blast
- Można stworzyć tylko przy Reborn Quest
- Spelle dostępna na stronie [Info]


* Nowy Rider: Shenlong!
- Możemy go zdobyć otwirając 'Shenlong Box' - ktory otrzymujemy po wykonaniu questu (wcześniej GOD Power) / Po wykonaniu tego questu otrzymujemy także 100% łapanie potworów !rider
Bonus: Speed | Barrier | +4% PVM DMG | +4% Ki Points



* Guild
- Kiedy widzimy na ekranie/battle gracza z naszej gildi przy jego nicku widać specjalny znaczek â„¢
- Dodaliśmy opcje włączania/wyłączania Gulid DMG (podobnie jak jesteśmy w party nie zadamy DMG między graczami z tej samej Gildi)
* Standardowo DMG Wyłączony (aby włączyć/wyłączyć: '!set guilddmg')


* Cast
- Dodano opcje włącznia CAST z hasłem: !cast on, password
FIX
* Master (Pet)
- Po zaatakowaniu gracza nasz master znika. (nie można także przywołać go jeśli mamy PK-PZ)
- Master nie znika przy lataniu na wyspy (teleport itp), kiedy zgubi sie na stackach
- Poprawiono problem ze speedem (otrzymuje taki jak ma przywoływać)

Beta Client:
- Wprowadzono kilka poprawek (powinien lepiej/sprawniej działać)
- Dodano chodzenie po skosach trzymając strzłki np. \/+> (można włączyć/wyłączyć)
- Dodano możliwość ustawienia większej ilości 'paneli'
- Fix używania senzu
Change
* Monthly TASK
- zmiana potworów/ liczby zabic
- zmiana nagród

REST Taskow następuje automatycznie 1. dnia każdego miesiąca! (każdemu graczowi, jeśli masz aktywny task, zostaje on zresetowany [musimy ponownie wziąć task u NPC])


* Daily Task
- O każdej godzinie 00:01 losuje 2 typy potworów do zabicia z danego poziomu (Easy, Medium etc)
- Ustawione dla danego poziomu limit potworów (Easy: 150-250 | Medium: 250-300 | Hard: 300-350 | Expert: 350-450)
- Gracz wybiera przy odbieraniu daily, które potwory chce zabijać
- Zmiany potworów w niektórych poziomach


* Kills Quest (LOW) (taski przed rebornem)
- Zrobiliśmy 'grupy potworów' (np 'animals' = wolf, dino, tiger itp | 'Saiyans' = vegeta, son goku itp | 'Enemy' = buu, freeza, tsuful itd )
- Można wybrać ile potworów chcemy zabić (100-500) i w zależności ile wybierzemy mamy inny exh (3-18h)


* Dungeony
- Zamiast boxów [np Dungeon Box [Tier One]] postać otrzymuje DungePoints (Dungeon Box [Tier One] = 1x DPoints | Dungeon Box [Tier Two] = 20x DPoints)
- Przy NPC 'Dunge Master' dodaliśmy boxy, można tam 'otwierać' Dungeon Box [Tier One] itp. nagrody te same/system co przy otwieraniu Dungeon Box.


* Rework (grafika / zmiany wyglądów)
- Niektórych przedmiotów (armory, legs, SETy, bands)
- Rework postaci: Son Gohan, Vegeta, Trunks, Janemba, Dende, Freeza (działa '!set trans' dla starych wyglądów)


* Light (Lightning) - GOD
- Usunęliśmy Lighta! ale spokojnie.. Zamiast tego dodaliśmy STALY GOD Transform + Light + Addons
- Po FSPQ nie ma juz light (misji u NPC aby dostać transformacje)
- Wykonujemy quest na GOD Transform
- jesli mamy wykonany (FSPQ i all poprzednie) i GOD Q dostajemy od razu GOD Transform - Stały trans! (Bez pobierania powera, limitu itp)

-- GOD Light/Addons
- Możemy na GOD mieć porunki, w tym celu wykonujemy misje u NPC Lightning
- Addony do zakupienia za "Digital Card"
- Można zakupić skin do GOD (zostawiliśmy stare, bez zmian kolorów/addonow [możliwe ze nowe dojdą ze zmianami kolorów/reworki)



* Ultra Instinct
- Wprowadziliśmy 'nowe' wyglądy UI z aurą, której możemy ustawić swój kolor! (standardowo stały kolor, zmiany można dokonać po rozmowie z NPC [Lightning] > HI > UI)
- Stary wygląd można przywrócić klikając PPM na siebie > Change Color...



* Crystal Master (Full crystal for Upgrade Items.)
- Wprowadziliśmy możliwość wymiany z NPC [Crystal Master] przedmiotów Full cystal upgrade na 'lepszy'
Aby tego dokonać musimy mieć 10x takich samych [Full crystal for Upgrade Items] np:
10x Crystal has 100% chance upgrade for Attack +(1~2)
Wkładamy plecak na Ammo Slot, do niego wrzucamy Crystal upgrade, i rozmawiamy z NPC [Crystal Master] hi > exchange (dostajemy info co i jak) > rechange > yes.
NPC zmienia nam przedmioty z plecaka na 1x Crystal has 80% chance upgrade for Attack +(2~3)
Możliwość zmiany (każdego upgrade) 10x 100% = 1x 80% | 10x 80% = 1x 60% | 10x 60% = 1x 30% | 10x 30% = 1x 20% (dodaje także reset przy 30%/20% jak przy normalnej zmianie)


* Questy:
- Death Flash: Zmieniono płożenie i wygląd (koncept ten sam)
- Mystic Maretsugeki: Przywrócono konieczność ustawianie dźwignie (usunięte 2, zostało 7) Dodano do nagrody senzu/gold

Inne:
- Przy dodawaniu postaci do konta z karty (od CharChangera) usuwa Gildie z postaci.
- Dodano nowe Achiment
- Dodano na stronie AAC (postaci) Staty PVP, Posiadany Domek, Ostatni nick (po namelocku)
- NPC 'Test Machines' teraz wpisujemy tylko hi > test > yes (Cost: 5 Gold before reborn, 10 Gold reborn)
- Zmiana Fal (np Super Kamehameha na długi/ krótko ładujące się) tylko za pomocą komendy '!set wave' (działa dla większości ostatnich FAL)
- Usunęliśmy czary "Blast Sag" oraz "Furie Sag" (otrzymywane za wykonywanie SAG) - Dodano zamiast tego BUFF: +2% Protection | +2% PVM DMG
- Zmiany w Bonus Box +4 (40-80x) oraz +5 (50-100x wypada senzu/gold z każdego (nawet przy fail))
- GOD/Ultra Essence box - zmiana z 1-20 na 5-20 (losowo) wypadającego Essence
- Dodano do Loteri (co 3-4h) nowe przedmioty
- Dodano Gogecie FLY (jeśli gracz jest na FLY a fuzja dobiega końca, przedłuża się ona o 5 sec)
- Zmieniono całkowicie domki nad Trainami (wejście w TP obok House: Zuna 2)
- Zmieniono info po kliknięciu na drzwi (look) domku
- REBORN: Nie trzeba już wykonywać sag itp do zrobienia Reborn Bills / Caulifla


Zmiany TESTOWE:
- Zmiana w STAGES EXP: 601-800lvl 3x rate | 801+ lvl z 2.5 na 1.5 rate exp
- Zmiana w PVP DMG: z 50% na 40% (Player vs Player)
- Zmniejszenie DMG z czarów targetowych (dystansowe) obniżyliśmy w PVP o 50%
- Paral/Silence - zależne od lvl 1-400 = 0.5s | 400-600 = 0.75 | 600-800 = 1.25 | 800-1000 = 1.75 | 1000+ = 2.5s
- Son Gohan: Zmieniono czar Fianl Sword Furie na 'Kiai' (rownież obszar)
Remove
- Aktualizacja na stronie (Hit / wyglądy postaci będą dodawane na dniach)


<< Newer | START | Previous >>